Träning träning träning och minus 4,5 dl blod

Nu känns det som om Jennie och jag bor på Fighter Center, idag var det tredje kvällen på raken som vi var där och fightades, riktigt gött! Har fått en nytändning med träningen nu efter att jag klarade graderingen i lördags :-)

Jag har blivit blodgivare igen! Idag tog jag en sväng in på Droppen Nordstan och bad dem kolla mitt Hb (det har ju varit för lågt för att jag ska få lämna blod) och det låg på 130. Så det blev till att få lämna blod! Så egentligen borde jag inte tränat ikväll men det är svårt att hålla sig ifrån en sport man älskar ;-) Det blir som ett gift det där med träning när man kommit in i det och det är alldeles, alldeles underbart!






Kommentarer
Postat av: Viktor

Grattis till både klarad gradering och att du blivit blodgivare igen!

2010-03-10 @ 10:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0