Heja Anna!

Hej på er!
Här sitter jag i tv-soffan med datorn som värsta proffsbloggerskan! Bloggar alltså direkt från semifinalen i eurovison song contest som går av stapeln i Oslo ikväll. Ja, jag är alltså inte i Oslo utan hemma i Göteborg och följer spektaklet härifrån på betryggande avstånd ;) Men shit vad alla låtar redan finns! Plagiat så det skriker om det!! Danmarks "In a moment like this" var ju egentligen Tina Turners "Simply the best", lyssna själva! Och Schweiz bidrag lät mest som Lena PH's "Det gör ont". Oj, nu var det Annas tur, hon gjorde bra ifrån sig. Gillar hennes ovanliga röst. Bara hoppas på att resten av Europa röstar på henne, men det lär väl bli som vanligt, dvs vi får några sympatipoäng från Norge och Danmark och that's it.




Jag tror den här godingen hade gjort bättre ifrån sig i Oslo...



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag gör självklart som du, sitter och kollar på EVSC just nu men jag tycker däremot inte om Annas låt, tycker den är förbaskat tråkig men hoppas ju självklart på att hon går vidare :)

Okej den doften ska jag lukta på imorgon när jag går tillbaka, hehe. Typiskt att det ska vara så svårt att hitta nya dofter, blir ju så lätt att man köper "den gamla vanliga".

2010-05-27 @ 22:18:54
URL: http://frilander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0