Klasskillnad

Har läst ut Lars Keplers (som ju egentligen är Alexander och Alexandra Coelho Ahndoril) "Hypnotisören" och jag säger bara: jävlar vilken bok! Jag kunde på riktigt inte lägga ifrån mig den. Rekommenderas starkt starkt starkt! Lite klasskillnad mellan den och andra svenska deckare om man säger så... Har ju gett mig på Camilla Läckbergs böcker och de är inte att förkasta men "Hypnotisören" spelar i en lite högre division om man säger så!






ps. Förlåt för att det här bloggen för en tynande tillvaro. I mitt huvud gör den inte det, där funderar jag mest hela tiden på saker jag kan skriva här och olika formuleringar jag kan göra, synd att ni inte kan följa den därifrån istället!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0