Min valborgshelg

I fredags var jag, Katarina, Jukka, Peter m.m. inne i stan och kollade på Chalmers-kortegen. Roliga och träffsäkra skämt som vanligt! Men vad fan hände med vädret? Sämsta vädret hittills iår inföll såklart där på valborgsmässoaftonens tidiga kväll :(  Kalla och blöta åkte vi sedan hem till Katarina och korkade upp! Kvällen slutade på Nivå där vi hade det riktigt kul! Efter fem timmars sömn mötte jag och Katarina upp Malin på Nordstan i lördags. Jag hittade ett par nya jeans vilket var behövligt. Efter vår lilla shoppingtur och vår lilla picknick i lejontrappan åkte vi hem till Mikael, Novelina och Eira. Hon var om möjligt ännu sötare nu än för en vecka sedan och man bara smälter! Sedan hade vi sisters-night hemma hos mig med tacos och film och en misslyckad kladdkaka :) Idag har jag inte gjort så mycket mer än att cykla in till träningen, träna och sedan cykla hem igen.

Hoppas ni också haft en bra valborg och första maj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0