Up




Den här veckan smygstartar kursen "Undersökningsmetodik och statistik" innan vi ska ut på praktik igen nästa vecka. Kursen drar igång på riktigt eller vad man kan säga sedan i december. Efter dagens föreläsning, tentagenomgång och praktikuppföljning fikade jag med Sara och Johanna på centralen. Här hemma har jag sedan gått studentvärd, Björn var här en sväng (och fick en oralmotorisk och oralsensorisk bedömning av mig, ja jag börjar bli yrkesskadad...) och sedan har vi kikat på lite Prison Break och filmen Up (eller heter den Upp på svenska?). Den var hur som helst helt underbar! Skynda dig att se den om du inte redan gjort det!

Kom att tänka på en annan film jag såg för rätt länge sedan; "Burn after reading" med bl.a. Brad Pitt. På något sätt kom jag att tänka på den nu när jag sett "Up". Kanske därför att båda är smått galna berättelser och annorlunda filmer. Så ni som inte sett "Burn after reading" är härmed tipsade även om den!


Nu sova, imorgon handledning i professionellt förhållningssätt (låter proffsigt va?!) och träning med Amanada och Maria på kvällen, kanske en fika på det, fint fint :-)



 

 


Kommentarer
Postat av: Katta

Ehhh Burn srfter reading, hmmm knäpp den där, P somna och jag nästan likaså...

2010-11-06 @ 17:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0