Trevligt trevligt!

De senaste kvällarna har det bara varit roliga aktiviteter. Och det kan behövas efter onsdagens hårda träningspass då jag blev lite deppig för att jag bara fick en massa stryk och tappade en lins. Hehe... I torsdags var jag, Sara, Hanna och Tove hemma hos Anna och åt god husmanskost och spelade roliga spelet "Ogatjacka" som gick ut på att ena laget skulle börja sjunga på en låt och andra laget skulle sedan fortsätta. Jag sjunger ju helt klart hellre än bra och har ett fruktansvärt dåligt sångsjälvförtroende men det var ett himla roligt spel! Igår var vi hemma hos Katarina och Pontus (eller ja Pontus bor ju inte där). Käkade tacopaj, glodde på Idol och pratade lite politik! Ikväll väntar god mat här hemma strax och sedan "Himlen är oskyldigt blå" på bio :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0