Höst?

Har inte velat ta ordet höst i min mun förut men idag är det nog dags. Morgonens och förmiddagens väder var under all kritik, vilket regn alltså! Och som brukligt här i Göteborg blåste det en del också vilket resulterade i att regnet kom från alla håll. Det var bara att dra på sig regnbyxorna trots att jag tog vagnen till skolan, den lilla bit man gick utomhus hade dränkt mig om jag inte haft regnbyxorna! Möss-säsongen är nu också officiellt invigd eftersom jag drog på mig mössan innan jag stack iväg i morses. Men höst, redan den 14 sept., kan det verkligen vara så? Nej nej, en annan mycket bra sak med Göteborg (än saker jag nämt i tidigare inlägg) är att vädret skiftar fort. Så nu skiner solen ute igen, gött gött!

Väntar på att mitt fikasällskap ska komma, nämligen dessa två underbara damer:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0