Så var veckan slut igen...

Nu börjar det allt kännas att terminen är igång igen. Boklån, forskningsartiklar, perceptionsövningar och grupparbeten, jo visst börjar man komma in i allt igen... Känslan är skön när allt rullar på och man känner att man har bra koll på läget och energi till att sätta sig och plugga. Mindre skönt när man känner att man har för mycket att göra och bara blir uppstressad och inte alls taggad att ta tag i något... Vet inte riktigt vart jag står i frågan för tillfället...

Jag har ett nytt jobb på gång - som kontaktperson för en 17-årig tjej. Var på möte om det i torsdags då jag träffade tjejen, hennes närmaste och två handläggare. Som kontaktperson fungerar du som en kompis för personen i fråga och ni tillsammans gör allt som kompisar gör - fika, shoppa, bio, promenader, läxläsning... Jag har bestämt mig för att tacka ja och hoppas såklart på att hon tackar ja till mig också!

Helgen har varit bra. Vi hade tjejkväll med god mat hos Hanna i fredags. Igår var det lite fest hemma hos oss med Emil och Diggan på besök hemma från Marbäck/Ulricehamn. Idag har jag varit på ett gött träningspass lett av Robban som är assisterande landslagstränare för Svenska Taekwondolandslaget.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0