Lite småseg...

Sitter i skolan nu och är sådär fredagstrött i huvudet. Känns inte som jag vaknat till ordentligt idag. Kan bero på att jag inte druckit något kaffe än, det måste åtgärdas snarast! Kan också bero på att jag inte sover bra i min jäkla säng. Till och börja med är den för liten, bara 80 cm bred. Sedan är den för mjuk också. Låg och vände och vred på mig bra länge innan jag kunde somna igår, samtidigt som jag förbannade den dåliga sängen. Måste försöka få tag på en ny, det är jag fan värd! Man måste ju få sova, annars kommer jag bli galnare än vad jag redan är! ;-)

Nähä, får la försöka återgå till pluggandet här. Lite uppiggande är i alla fall vetskapen om att jag ska ta en runda på stan i eftermiddag och förhoppningsvis köpa en efterlängtad julklapp till mig själv!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0