Blondie

Jag har blivit blond! (lyssnade alltså inte på ditt råd, Sara) Hajjar till varje gång jag går förbi spegeln. Har inte bestämt mig för vad jag tycker om det än men jag tillbringade hela kvällen igår på Katarinas salong så nu får jag väl ha denna hårfärg ett tag, för det var så jobbigt att få den! Men jag resonerar som så att livet är för kort för att man ska gå runt och fundera över hur man ev. kommer se ut i en ny hårfärg, testa istället säger jag!

Idag har jag varit på 25-årslunch hos Novelina och träffat tre små härliga bebisar; Jonathan, Viola och Eira. Och deras mammor Ingrid, Julia och Novelina. Trevligt trevligt! Och att man får god mat när man kommer till Novelina kan man alltid lita på, om jag kunde laga hälften så god mat hade jag varit glad. Hmm, där har vi kanske ett upplägg till ett bra nyårslöfte, lära sig laga godare mat. Roligare än det gamla vanliga att leva sundare...

Vi kollade på filmen "We own the night" ikväll, den var sådär. Joaquin Phoenix är alltid sevärd i alla fall.





Kommentarer
Postat av: A-M

Bildbevis tack. Det är säkert jättefint!!

2011-01-05 @ 11:08:46
Postat av: Liselotte

Ja, jag säger detsamma; bildbevis tack ;-)

2011-01-06 @ 08:31:53
URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0