Jul i vårt hus

Idag är det redan trettondagen, redan TRETTON dar sen julafton. Men julsakerna ska inte ut förrän den 13:e va? Tänkte visat er för länge sen lite av julmyset i lägenheten men det får bli några bilder nu istället.

Idag har vi varit på Styrsö, i snöstorm! Mina kinder har inte fått tillbaka sin normala temperatur än utan envisas med att vara typ 50 grader varma nu när vi kom in i värmen igen. Men det var en härlig utflykt. Ikväll blir det grekiskt med Björn och John på Meze, mums mums!


Vår egengjorda dörrkrans!


Låt mig presentera Rutger! Tomten jag vann på Jul på Liseberg. Han sitter och har koll på vilka som smyger omkring på loftgången.




Och just det, en bild på mig och min nya hårfärg bjuder jag också på:





Kommentarer
Postat av: A-M

Jättefint, både i er lägenhet och din nya hårfärg.

Har du fått korten från pulkaåkningen, på din mejl?

2011-01-07 @ 09:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0