Julen 2010

22 DECEMBER


Jag och Malin har precis kommit hem till Gällstad och konstaterar att det finns korv i frysen. Yummy! Perfekt för två hungriga själar.


Å sen var det dags att göra rocky road. Yummy yummy, igen!


Å mamma griljerade julskinkan. Megayummy!


Granen hann vi också med att klä


Å den blev megamysigyummy!


23 DECEMBER


Vi firar jul i Marbäck med Viktors familj och Viktor får en clementin i julklapp. Det låg visst ett rektangulärt papper med nån gammal kung på under den också.


JULAFTON


Inledde dagen med pulkaåkning


Se upp i backen, tusen hål i nacken!


Jullunch med familjen


Dopp i grytan har jag aldrig förstått mig på. Men är det jul så är det!


Kalle Anka-time. Fast mest sov vi...


Nästan hela släkten samlad på kvällen


Morbror


Mina kusiner, mina systrar och jag


Farbror, pappa och farmor


Julklappsspelet. Verkar inte va nån som INTE kör det nuförtiden!


JULDAGEN


Kall men härlig promenad




Fika hos farfar och Iris


ANNANDAG JUL


Julfirande hos Viktors farmor


Viktors syskon, a.k.a. Gabriel och Maria






27 DECEMBER


Kallt både ute och inne!


Skönast att hänga vid spisen tycker Stella och Sussie


 


Kommentarer
Postat av: Sandra!

Vad mycket mysiga bilder :)

2011-01-12 @ 12:32:10
URL: http://sandraronnfalk.blogg.se/
Postat av: Matilda Gwendoline

åhhh pulka åkning i hästakullen...nostalgiiii.

vad mysigt. :)

2011-02-20 @ 17:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0