Mera cappuccinobollar åt folket!

Har haft en riktigt lugn dag, inte ens lämnat lägenheten. Händer inte så ofta. Fått lite gjort här hemma i alla fall, dessvärre inget som är relaterat till plugg och den tenta i audiologi som är om två veckor. Fick också precis mail om att laborationen imorgon är inställd men då får väl jag ändå försöka ta mig i kragen och åka och sätta mig i skolan och plugga. Seriöst, hur klarar folk av att plugga hemma? Funkar INTE för mig i alla fall. Tyvärr.

Kvällen har spenderats i tv-soffan framför "Jakten på lycka" med favoriten Hanna Hellqvist och "Uppdrag granskning" där jag fick reda på att Kamprad bara håller upp en fasad som virrig mysgubbe utan istället är rikast i universum och äger IKEA fast han har sagt i 30 år att han inte längre gör det. Till detta har jag mumsat på det nya naturgodiset cappuccinobollar. Dom är riktigt riktigt goda dom!





Kommentarer
Postat av: Mathilda

SV: Oj bara 6,7 kg - hon måste vara jätteliten. Men det är ju så vanskligt att jämföra barn för alla är ju verkligen helt unika, men det är svårt att låta bli :)

I inlägget nedan talade du om svenska filmer, snabba cash är inte mycket att ha faktist - rätt dålig. Men svinalängorna vil jag också se, Sebbe har jag inte ens hört talas om men om den blev årets film så vill jag se den med.

2011-01-28 @ 22:13:48
URL: http://frilander.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Förresten så scrollade jag ner på din blogg och läste lite och såg en bild på din mamma, jag tror att jag kan ha jobbat med henne. Vart arbetar hon? Eller jag känner igen henne väldigt väl i alla fall och jag tror inte att det är bara för att hon är gällstabo' ;p

2011-01-28 @ 22:17:28
URL: http://frilander.blogg.se/
Postat av: Liselotte

De där bollarna ser smarriga ut, vad är det i?

2011-01-29 @ 22:08:04
URL: http://www.lompansplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0