Ont, det gör ont...

Har efter att ha gått över ett halvår med ont i svanskotan äntligen fått tummen ur och tagit kontakt med en sjukgymnast. Kruxet är att varken hon eller jag vet vad min smärta beror på! Ibland när jag har suttit ner länge och ska resa mig är det som ett spjut av smärta skjuter upp genom ryggen från svanskotan. Riktigt obehagligt. Kan inte dra mig till minnes att jag ramlar eller så utan det är när jag sitter ner mer än en halvtimme som det kommer, oavsett hur mjukt jag sitter. Fick tips om en sittplatta man kunde köpa som gör att bäckenet tippas lite framåt vilket avlastar svanskotan så får väl köpa en sådan och se om det kan hjälpa. Ska också gå till sjukgymnasten några gånger för ultraljudsbehandling. Håller tummarna för att detta problem får en lösning för det börjar verkligen bli ett handikapp...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0