Spinning!

Idag har jag kört ett spinningpass för första gången! Eller ja, något pass har jag varit på tidigare men det var typ när jag gick på gymnasiet och det är ju (tyvärr) gôrlängsen! Man fick ju känna att man levde om jag säger så, fy fan vad jobbigt! Det var ett sånt pass där man har pulsband på sig också, var kul att se hur man låg till.
.
Nu blir det film här hemma, vi började titta på "One last thing" men den verkade B så nu blir det "Memento", hoppas den är mer sevärd än den förra!
.
Dagens minus är att jag slagit upp lagningen på min framtand, där rök 1000 spänn... blä blä. Men får väl glädja mig över att jag kommer få tillbaka en i mina ögon rejäl hacka på skatten =)
.
Imorgon väntar träningsläger med taekwondon, and I'm gonna kick and scream!
.

 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0