Kloka ord från Ashton Kutcher

Jag som på många sätt redan beter mig som en riktig pensionär (känner t.ex. en väldig glädje över att komma upp tidigt på lördagsmornar och cykla till Willys och storhandla...) har såklart en klippbok där jag klistrar in saker jag rivit ut från diverse tidningar (vet egentligen hur "pensionärigt" det är men min mormor gör det iallafall!). Det kan handla om film-, musik- och boktips, bilder på snygga frisyrer eller smarta saker som folk sagt. Och dagens blogginlägg tänkte jag avsluta med just en fin och tänkvärd sak som Ashton Kutcher tydligen sagt:






Kommentarer
Postat av: Novelina

Det var klokt, ska jag nog tänka på när det känns hårt;) Du blir förresten alltid så bra på kort att du borde skämmas:P <3

2011-11-15 @ 19:18:17
Postat av: Daniel the Janitor

låter riktigt klokt :)

2011-11-15 @ 21:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0