Vår eller höst?

Nu sitter jag i skolan och skriver på en inlämningsuppgift i kursen "Pedagogiska perspektiv på logopedens arbete". Jag vet! Det är söndag, då "ska" man inte vara i skolan. Men då ska DU veta att jag aldrig får nått gjort hemma! Så det är ren självbevarelsedrift som piskat på mig och fört mig till skolan idag :)

Men egenligen är det ju helt galet att sitta inomhus en dag som denna, dessutom i ett rum utan fönster som jag gör just nu. Det är ju värsta vårdagen ute! Idag skulle man tagit en lång promenad utmed havet :) Rätt gött ändå tycker jag att vinterkylan håller sig på avstånd, den lär vi vår beskärda del av så småningom ändå.


Det är lite roligt ändå, att vi hade det betydligt kallare när den här bilden togs, för två månader sedan, än vad vi har idag! Från sommarens fjällvandring, bilden är från den 21 aug. och vi har 3 grader "varmt". Idag är det väl minst 12 grader i Göteborg!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0