Grattis mamma!

För exakt en vecka sedan var det mammas födelsedag! Här kommer en försenat grattis-blogginlägg till dig mamma. Du är världens bästa mamma, eller jag har ju inte så mycket att jämföra med kom jag just på, hehe! ;) Men att du är cool, har båda fötterna på jorden samtidigt som du kan släppa loss totalt ibland, är intelligent, rapp i käften, omtänksam, har stilkänsla, är rolig och påhittig, lagar fantastisk mat, kunnig inom de mest skilda områdena och tipsar mig om en massa bra böcker, filmer och musik är saker som gör att jag älskar dig!





Kommentarer
Postat av: Linda

Så himla fint skrivit!! Din mamma verkar härlig -och tänk vilken fantastisk dotter hon har!

2012-02-11 @ 18:35:06
URL: http://lchfarfett.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0