You, me and Leif GW

Alla Hjärtans Fucking Dag.
Metro har nio bilder på framsidan av heterosexuella par som pussas. Inne i tidningen är det bättre, där får även kärleken till vänner, föräldrar, arbetskamrater och djur skildras. Och en liten singel-pepp-spalt publiceras också (jaa, det är gött att slippa höra/se när någon annan klipper sina naglar!). Men att man kan älska någon av samma kön som sig själv verkar inte riktigt vara på tapeten i dagens Metro.

Min första Alla Hjärtans Dag som singel, sedan jag blev vuxen. Hoppsan, det blir inte alltid som man tänkt sig, fast jag vette fan vad jag tänkt mig egentligen. Jag mår mycket bättre idag än vad jag gjorde för ett år sedan så jag klagar inte direkt heller. Dessutom har jag haft dubbeldejt ikväll med en polare och Leif GW Persson :) Vi satt i TV-soffan och han var som vanligt grymt underhållande i "Veckans Brott" :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0